16_dap_102019_1200x627.fw_

SAMSTAG 05.10.2019

Servus und grüezi miteinand‘,
’s is Oktoba Wiesn im Go Paintball Adventure Park. Küchenchef Patrick hod si oan nein supa guadn Burga eifoin lossn. Auf am Burga liagt a Semmeknedl, Sauerkraut, Senf und softigs Rindfleisch. Klingt seltsam, schmeckt aba wirklich guad. Mia vom Go Paintball Team warn totoi übarascht und begeistert. Mia san daha gspannt, wos ihr zua dem Specioi Burga im Oktoba sogt.

Vom Weda gob ’s heid typischs Heabsdweda mid wos Reng und dann Sonnenschein. Drotzdem war da Park voi und de guade Laune vatrieb vamutlich dann aa oiwei wieda de a oda andere dunkle Woikn. So soi ’s sei!

Mia bedankn uns fia den bärign Dog mid eich, kimmd guad Hoam, in de Bodwann / Dusche / Bett oda auf de naxte Party und besucht uns moi boid wieda. Mia san jo bekanntlich des ganze Joar üba do fia eich. Jo, aa im Winta! ‚etz gibt ’s aba east oamoi a boh Buida vom Dog fia eich.

…und nun noch einmal auf Hochdeutsch für euch:

Hallo liebe Gäste,
es ist Oktober Wiesn im Go Paintball Adventure Park. Küchenchef Patrick hat sich einen neuen super leckeren Burger einfallen lassen. Auf dem Burger liegt ein Semmelknödel, Sauerkraut, Senf und saftiges Rindfleisch. Klingt seltsam, schmeckt aber wirklich lecker. Wir vom Go Paintball Team waren total überrascht und begeistert. Wir sind daher gespannt, was ihr zu diesem Special Burger im Oktober sagt.

Vom Wetter gab es heute typisches Herbstwetter mit etwas Regen und dann Sonnenschein. Trotzdem war der Park voll und die gute Laune vertrieb vermutlich dann auch immer wieder die eine oder andere dunkle Wolke. So soll es sein!

Wir bedanken uns für den tollen Tag mit euch, kommt gut nach Hause, in die Badewanne / Dusche / Bett oder auf die nächste Party und besucht uns mal bald wieder. Wir sind ja bekanntlich das ganze Jahr über da für euch. Ja, auch im Winter! Jetzt gibt es aber erst einmal ein paar Bilder vom Tag für euch.

Teile diese Nachricht